måndag 22 januari 2018

Veckans läsning #4

Den här veckan planerar jag att avsluta lite böcker för jag håller på och läser väldigt många samtidigt just nu. 


Jag har tänkt att fortsätta med Oathbringer som jag i nuläget är på sida 44 och boken är över 1200 sidor så vi får se hur långt jag kommer läsa i veckan. 
Jag och Elin håller även på och läser Whichwood tillsammans (och den är så bra!) så vi får se om vi läser klart den i veckan. 
Sedan vill jag även fortsätta läsa Salt to the Sea som jag är på sida 55 på just nu, och jag har även läst ca 150 sidor i Artemis så den vill jag även avsluta den med. 

Hoppas ni får en fin vecka! 

8 kommentarer:

  1. Den här veckan läser jag An Enchantment of Ravens av Margaret Rogerson. Härlig fantasy om "fair ones", förtrollningar och annat mysigt. Och så fortsätter jag lite i Why God Is A Woman av Nin Andrews. Mycket tänkvärd och bra! :)
    Whichwood ligger i en väl synlig bokhög hemma hos mig så jag kanske får ta och läsa den snart om den är så där bra. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dina läsplaner låter bra! An Enchantment of Ravens har jag väldigt blandat om men jag älskar omslaget :)

      Radera
    2. Nu när jag har läst mer och inte har så mycket kvar är jag lite kluven till boken. Den är mysig men handlingen är lite tunn, absolut inget mästerverk. Men ibland kan det vara trevligt med lite långsamt mys också. :) Och precis som du nämner är omslaget superfint.

      Radera
    3. Okej, ja men visst är det så, och man kan ju inte älska alla böcker :)

      Radera
  2. självklart hinner vi med Whichwood denna vecka! Så dåligt hoppas jag inte att jag skall läsa denna vecka xD

    SvaraRadera
  3. Artemis kanske jag hinner börja läsa senare i veckan :)

    SvaraRadera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...