tisdag 9 januari 2018

Book haul

Det blev en del nya böcker i december, mycket eftersom jag både fyllde år och så fick en del böcker i julklapp av min familj. 
Fairest av Marrisa Meyer (läst men äger inte i inbundet så nu matchar hela serien) 
Talking as Fast as I can av Lauren Graham 
The Well of Ascension av Brandon Sanderson 
10th anniversary edition 
Queen of Hearts av Colleen Oakes 
Alice´s Adventures in Wonderland and Other Tales av Lewis Carroll 
Queen Red Ridning Hoods Guide to Royalty & The Mother Goose Diaries av Chris Colfer 

Beauty and the Beast and Other Classic Fairytales 
Alice´s Adventures in Wonderland and Through the Looking Glas av Lewis Carroll (Penguin Classic edition) 
Den här boken är bara så fin! Sidorna är silvriga också! 
Räven och Tomten av Astrid Lindgren 
Sedan fick jag även en Letto, så nu kan jag läsa e-böcker också vilket jag aldrig har gjort men det ska bli roligt att prova! 

Det var alla böcker som jag i present och jag är så glad över alla! 


5 kommentarer:

  1. Gillar att jag skriver BOOK BUYING BAN och du skriver BOOK HAUL! xD nä men seriöst du fick awesome presenter jueee :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah men eller hur, det var väldigt passande att de inläggen kom upp på samma dag :P Tack, det tycker jag med :D

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...