tisdag 19 december 2017

Bästa födelsedagspresenten ever!

Jag fick en tidig födelsedagspresent/julklapp från finaste Elin från Tickmicksbokblogg som är helt otrolig på att hitta presenter! Jag har redan visat upp bilderna på min Instagram men eftersom det är min födelsedag idag så tänkte jag passa på att visa upp bilderna här också. Jag blev så glad över allt! Det är bokmärken, en utgåva av Alice´s Adventures in Wonderland, Harry Potter vykort, anteckningsbok,artprints och jag älskar allt. 


Hon vet att jag älskar Alice i underlandet, Harry Potter och ugglor så det kunde ju inte bli bättre? 
 Tack igen Elin, du är bäst! <3 

7 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen!!! Vilken jättefin present. Tack för att du delade med dig! Vore kul att veta var hon hittade de fina Harry Potter-vykorten....
    Hoppas att du får en fin dag! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack snälla du! :) Jag vet att hon visar upp allt och berättar vart hon köpte det i den här videon som finns här http://tickmick.blogspot.se/2017/12/merchandise-haul-art-prints-bokmarken.html
      Kram!

      Radera
  2. aww vad gullig du är Jamie :D <3 du har ju förtjänat allt! :D är så kul att leta efter presenter till dig jue! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå,det är ju du som är gullig och skämmer bort mig en massa :O Och så roligt att du tyckte om dina presenter också! :)

      Radera
    2. haha det har du ju bara förtjänat ;) presenterna jag fick från dig var alldeles underbara! ^_^

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...