lördag 22 juli 2017

Booktube-A-Thon TBR

På måndag börjar Booktube-a-thon och jag har tänkt vara med. Jag har semester nu men jag vet faktiskt inte hur mycket tid jag kommer att ha till att läsa nästa vecka för vi har ganska mycket planerat men jag tänker iaf ge det ett försök!  



Min TBR ser ut såhär efter utmaningarna: 

1. Läs en bok med en person på framsidan:  Beyond the Kingdoms av Chris Colfer 
2. Läs en bok som är  populär: The Upside of Unrequited av Becky Albertalli 
3.  Läs ut en bok under en dag : Saga volym 1 av Brian K Vaughan 
4. Läs om en karaktär som är helt olik dig: Peter Pan av J.M Barrie 
5. Läs en bok som du bara läser utomhus: Pilträdets systrar av Ann Brashares 
6. Läs en bok som du köpte pågrund av omslaget: The Star-Touched Queen av Roshani Chokshi
7. Läs 7 böcker: The One and Only Ivan av Kathrine Appelgate 





8 kommentarer:

  1. Peter Pan vill jag också läsa nån gång :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har velat läsa den väldigt länge, den verkar så mysig :)

      Radera
  2. Åh, vad roligt att du ska delta! Jag har också tänkt göra det, för det verkar så mysigt. Jag har dessutom många böcker i min bokhylla som väntar på att bli lästa och detta känns som ett ypperligt tillfälle att minska det antalet. "The Upside of Unrequited" är jättebra och jag relaterade verkligen till huvudkaraktären när jag läste den. Ska bli intressant att få se vad du tycker om boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till! Jag hoppas vi får många böcker lästa den här veckan :) Jag har hört så mycket gott om The Upside of Unrequited och jag började läsa den idag och gillar den än så länge!

      Radera
  3. Lycka till! Hoppas läsningen blir bra :)
    Nämen ser att du också har en bok av Brashares, den visste jag inte ens om, ska kolla in :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det hoppas jag med :) Ja, jag såg att du också ska läsa en, den har jag också hemma och valde mellan den och den här ;)

      Radera
  4. Kul att du ska läsa Saga! Den är bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Saga var så bra! Jag kommer definitivt att vilja läsa fler volymer :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...