onsdag 4 januari 2017

Avslutade serier 2016

Under 2016 avslutade jag 14 serier vilket jag blev nöjd med och jag tänkte dela med av vilka det var. 

1.The Lunar Chronicles av Marissa Meyer 



2. Kanekrönikan av Rick Riordan

3. Mara Dyer av Michelle Hodkin
4. Percy Jackson and the Olympians av Rick Riordan
5. Shatter me av Tahereh Mafi







6. The Assassin´s Curse & Pirates Wish av Cassandra Rose Clarke

7. Grisha trilogin av Leigh Bardugo 
8. Razorland av Ann Aguirre 
9. Harry Potter av J.K Rowling
10. Livet efter dig & Arvet efter dig av Jojo Moyes
11. Shifters av Rachel Vincent 
12. Pivot Point & Split Second av Kasie West
13. The Ascendants trilogy av Jennifer A. Nielsen
14. Miss Peregrine´s Peculiar Children av Ransom Riggs











Under 2017 har jag som mål att avsluta 10 serier vilket jag tror är möjligt. Har du något mål när det gäller serier? 

2 kommentarer:

  1. Åh, vad många bra serier du har läst! Flera som tillhör mina absoluta favoriter. :) Själv har jag inga direkta mål när det kommer till serier så, mer än att försöka avsluta så många som möjligt. The Lunar Chronicles skulle jag definitivt behöva läsa och avsluta, men jag kommer mig aldrig för. Förhoppningsvis blir det av i år. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Samma här, flera har blivit mina favoriter också :) Åh, du måste försätta med The Lunar Chornicles! Jag tror verkligen att du kommer älska böckerna :) Jag håller tummarna för att det blir av i år för dig ;D Jag hoppas verkligen att jag kommer läsa Six of Crows snart, förstår inte varför det aldrig blir av? :/

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...