onsdag 30 november 2016

Waiting on Wednesday - Windwitch

Waiting on Wednesday startades av Jill från Breaking the spine. Det är till för att visa upp kommande böcker man längtar lite extra till.


                                 Windwitch av Susan Dennard 


                                                                10:e januari 2016 


On a continent ruled by three empires, some are born with a "witchery," a magical skill that sets them apart from others.

In this follow-up to New York Times bestselling Truthwitch, a shadow man haunts the Nubrevnan streets, leaving corpses in his wake—and then raising those corpses from the dead. Windwitch continues the tale of Merik—cunning privateer, prince, and wind witch.

Kommentarer: Jag älskade Truthwitch så jag ser verkligen fram emot att få läsa Windwitch, och omslaget är dessutom hur fint som helst! 

2 kommentarer:

  1. Jag köpte Truthwitch efter att ha läst om den på din blogg. :) Jag har inte hunnit läsa den än (som vanligt) men jag är väldigt nyfiken på den. Och så börjar det klia i läsfingrarna (för det är väl dem man använder eller??) efter att ta mig an Crown of Midnight. :) Det återstår att se vilka böcker som får avsluta det här året.
    Ha det bra! Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! :) Jag hoppas du kommer att gilla Truthwtich, den var verkligen bra! Hehe ja vad ska man ha dem annars till om inte för att läsa? ;) Det är alltid svårt att välja vilka böcker som man ska läsa i december, man vill hinna med så många... Hoppas iaf att du kommer gilla CoM, den är en stor favorit i serien hos mig!
      Trevlig helg! kram

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...