fredag 14 oktober 2016

Friday reads!


Hej på er! Då var det fredag igen, och jag har en jobbhelg framför mig men jag hoppas ändå att jag hinner läsa något i helgen. Häromdagen började läsa Omens av Kelley Armstrong och jag har läst halva boken och jag gillar den väldigt mycket än så länge. Om jag skulle hinna läsa ut den så tänker jag nog påbörja Every Heart a Doorway av Seanan McGuire som jag lånade från biblioteket förra veckan, eller så blir det kanske Outtalat av Sarah Rees Brennan. 





Trevlig helg på er, och berätta gärna vad du ska läsa i helgen!

(Bloggen har nu förresten ett Instagram konto - Jamiebokugglor)

4 kommentarer:

  1. Kul att du gillar Omens! Jag blir mer och mer sugen på att läsa uppföljaren nu, så ska försöka göra det snart (försöker hålla på det, så att det inte blir som med The Others serien, där jag vill läsa fjärde boken SÅ mycket nu, men försöker att vänta på PB upplagan). I övrigt så är jag aningen nyfiken på Every Heart a Doorway, så ser fram emot att höra vad du tycker om den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas uppföljaren till Omens är minst lika bra! :) Åh ja, jag vill verkligen också läsa fjärde boken i The others serien, och jag har den hemma så jag har ingen ursäkt egentligen, hehe :P Jag har hört mycket gott om Every Heart a Doorway så jag hoppas den är bra :)

      Radera
  2. Outtalat ligger här och väntar på att bli läst också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas vi kommer att gilla den båda två :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...