söndag 23 oktober 2016

Book haul



Dessa fina böcker har hittat hem till mig den senaste tiden.



Furthermore - Tahereh Mafi 
This Savage Song - Victoria Schwab 

Furthermore är redan utläst och jag älskade den! 


När jag var på SF bokhandeln för några veckor sedan så hittade jag boxen med Miss Peregrine´s Home for Peuliar Children trilogin av Ransom Riggs  och eftersom jag äntligen hade lyckats få mitt stämpelkort fyllt så kostade den bara 199 kr så då kunde jag inte låta bli att köpa den även om jag faktiskt redan har förta boken hemma också. Jag gillade första boken så det ska bli roligt att fortsätta med serien. 

Alpha  av Rachel Vincent är den sjätte och sista boken i Shifters serien och den är redan läst och jag älskade den!

Har du läst någon av böckerna och vad tyckte du isåfall? 


2 kommentarer:

  1. Fina böcker! Jag har läst alla, utom Alpha, och tyckt mycket om dem. Min favorit är nog This Savage Song (även om jag också älskade Furthermore). Hoppas du tycker om alla! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jag ser verkligen fram emot att läsa alla, men speciellt This Savage Song som jag hoppas läsa väldigt snart :)

      Radera

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...