onsdag 14 september 2016

Sommarfavoriter!

Då var det dags igen för att välja ut vilka böcker som blev mina favoriter som jag läste under sommaren (alltså under juni, juli och augusti) och om ni vill veta vilka som var vårens favoriter kan ni läsa om dem här .  
Det var som vanligt inte lätt att välja eftersom många böcker har varit väldigt bra, men här mina 7 favoriter, och jag har inte heller räknat med några omläsningar (för då skulle listan nästan bara bestå av ToS böcker) 




Från Juni:



Maybe Someday - Colleen Hoover 


Harry Potter och dödsrelikerna - J.K Rowling 

Från Juli:


Vision in Silver - Anne Bishop 


Truthwitch - Susan Dennard 


To All the Boy´s I Loved Before - Jenny Han

Från augusti:


The Well of Ascension - Brandon Sanderson 


The Heart of Betrayal - Mary E. Pearson 




Det var mina sommarfavoriter,  vilka böcker var dina favoriter som du läste i sommar? 



2 kommentarer:

  1. Fina favoriter. :) Mina var i Juni: The Safest Lies av Megan Miranda & Fellside av M.R. Carey, Juli: Vision in Silver av Anne Bishop, Omens av Kelley Armstrong, This Savage Song av Victoria Schwab & P.S. I Like You av Kasie West, Augusti: Harry Potter and the Cursed Child av J.K. Rowling mfl, & Alena av Kim W. Andersson. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Åh, det är så många på din lista som jag verkligen vill läsa snart, speciellt Omens och This Savage Song! :) Och jag är så nyfiken på The Safest Lies, men är rädd att den kommer vara läskig ;P

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...