måndag 7 mars 2016

Mini book haul och annat

Trodde inte att det skulle bli något mer köp från bokrean men när vi var på Coop så såg jag dessa två jättefina böcker och det slutade med att de fick följa med hem. 


Lomelinos Glass och Lomelionos Tårtor av Linda Lomelino 

Hoppas de blir använda någon gång också och inte bara ser fina ut på min tavelhylla i köket. 

Sedan gjorde jag faktiskt något som jag aldrig trodde att jag skulle våga mig på, men jag filmade mitt allra första videoinlägg idag, och det var både roligt och lite små läskigt, hehe. 
Vi får se när det hamnar uppe på bloggen, då jag känner mig lite nervös inför att andra ska det, men samtidigt vore det roligt.  

Kommentera gärna om det är något som ni vill att jag ska försöka våga mig ladda upp i veckan :) 

2 kommentarer:

  1. Vore jätteroligt att se videoinlägget! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra :) Jag ska nog försöka lägga ut det snart :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...