söndag 1 november 2015

Oktobers läsning!


De böcker som jag läst i oktober är: 
Prodigy - Marie Lu
Champion - Marie Lu
Cinder - Marissa Meyer
The girl with all the gifts - M.R Carey
Dimensioner - Sofie Berthet
Den röda pyramiden - Rick Riordan

Antal lästa böcker: 6 
Antal lästa böcker på engelska: 4
Antal lästa böcker på svenska: 2

Bästa boken: Jag har läst många bra den här månaden, det stod mellan Cinder och The Girl With All The Gifts, och det blev den senare. 





Sämsta boken:  Dimensioner, jag blev väldigt besviken på den. 




Snyggast omslag: Den hade iaf väldigt snyggt omslag! 



Jag är nöjd med oktobers läsning, då jag fått upp ögonen för nya författare, nya serier och läst många bra böcker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...