måndag 30 april 2018

Lucky in Love - Kasie West

Titel: Lucky in Love 
Författare:
Kasie West
Språk:
Engelska
Serie:
-
Antal sidor:
337
Utgiven:
Juli 2017
Finns hos:
Bokus/Adlibris





Beskrivning från Goodreads:
Can’t buy me love…

Maddie’s not impulsive. She’s all about hard work and planning ahead. But one night, on a whim, she buys a lottery ticket. And then, to her astonishment—

She wins!

In a flash, Maddie’s life is unrecognizable. No more stressing about college scholarships. Suddenly, she’s talking about renting a yacht. And being in the spotlight at school is fun…until rumors start flying, and random people ask her for loans. Now Maddie isn’t sure who she can trust.


Except for Seth Nguyen, her funny, charming coworker at the local zoo. Seth doesn’t seem aware of Maddie’s big news. And, for some reason, she doesn’t want to tell him. But what will happen if he learns her secret?

Kommentarer:
Jag har älskat alla böcker som jag har läst av Kasie West tidigare så självklart trodde jag att jag skulle tycka minst lika mycket om Lucky in Love, men det blev ingen ny favorit av Kasie West men jag gillade den!

Precis som i alla andra böcker av Kasie West så var handlingen charmig och karaktärerna var härliga, även om jag hade lite svårt för att huvudkaraktären Maddie i vissa situationer som jag inte vill nämna eftersom det kanske kan spolia handlingen lite.
Romansen var däremot väldigt gullig!

Lucky in Love blev ingen ny favorit av Kasie West men den bjöd på en lättsam och charmig läsning och nu längtar jag verkligen efter att Kasie West ska skriva fler böcker!


Betyg 6,5/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...