måndag 8 januari 2018

Veckans läsning #2

Precis som förra veckan så vet jag inte riktigt vad jag vill läsa just nu eftersom jag vill läsa allt, hehe. 
Dessa böcker är jag ändå ganska säker på att jag vill läsa.

The Rithmatist av Brandon Sanderson (jag är just nu på sida 172 och älskar den!) 
Renegades av Marissa Meyer (som är en kompissläsning med Elin som vi precis har påbörjat) 
Fem små grisar av Agatha Christie (en bok av henne kan aldrig bli fel känns det som) 

Idag lyssnade jag även klart på Peter Pan så nu är årets första klassiker utläst vilket känns väldigt roligt eftersom jag inte brukar läsa särskilt mycket klassiker. 


Hoppas ni får en fin vecka! 

4 kommentarer:

  1. Håller helt med dig ibland vet man inte var man ska börja för man vill läsa allt på en gång.

    SvaraRadera
  2. Peter Pan ska bli väldigt kul att läsa någon gång snart! :) Hoppas du har en bra vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var bra! Om du gillar ljudböcker kan jag rekommendera att lyssna på den :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...