lördag 23 december 2017

Läst i 24 timmar? Wrap up

Jag och Elin på Tickmicksbokblogg bestämde oss lite snabbt för att köra 24 hour read-a-thon, alltså att försöka läsa så mycket som möjligt under 24 timmar. Läs Elins inlägg och TBR här.
Vi har sett många på Youtube som har gjort det och det verkade så roligt!
Vi gjorde däremot så att vi faktiskt sov för annars skulle ingen av oss ha orkat. Jag råkade såklart sova lite för länge då jag inte vaknade av klockan vilket jag blev lite sur över, men annars är jag nöjd med hur mycket jag läste. 
Jag läste: 
Ditt livs affär - Fredrik Backman (78)
Och varje morgon blir vägen hem längre och längre - Fredrik Backman (86)
These Broken Stars - Amie Kaufman & Megan Spooner (129 sidor, den var påbörjad innan)
Ruin and Rising - Leigh Bardugo (417 sidor)
Jag lyssnade även på Can You Keep a Secret - Sophie Kinsella (152)
Totalt: 862 sidor

Jag är så nöjd med att jag läste över 800 sidor och framför allt så tyckte jag att det var så roligt. Jag kommer absolut vilja köra detta igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...