fredag 10 november 2017

Helgens läsning

Den här veckan har gått väldigt långsamt tycker jag och det känns väldigt skönt att det är fredag. Läsningen har väl gått lite sådär under veckan, tiden har funnits men jag har inte riktigt känt för att läsa. Jag hoppas att den känslan försvinner och att jag får lite mer läst i helgen. 
Böckerna som jag håller på och läser just nu är: 
The Way of Kings part 2 - Brandon Sanderson
Hinsides brinner - Karin & Albin Alvtegen 
Never Fade - Alexandra Bracken (som jag kompisläser med Elin
Invictus - Ryan Graudin (som jag har ca 30 sidor kvar i så den borde bli utläst) 

                                                      Trevlig helg, och vad ska du läsa i helgen? 

2 kommentarer:

  1. Jag ska försöka läsa ut De sju systrarna som jag älskar hittills! Sen vet jag inte riktigt vilken jag ska börja på efter det :)

    SvaraRadera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...