tisdag 23 maj 2017

Top Ten Tuesday - Summer Reads Freebie


Det var väldigt länge sedan jag var med i Top Ten Tusesday men veckans ämne handlar om somriga böcker och man fick välja lite som man ville så jag valde att lista 10 somriga böcker som jag vill läsa och de blev bara fler olika typer av contemporary för det är något som jag gillar att läsa på sommaren!

1. Summer Days and Summer Nights: Twelve Love Stories - Stephanie Perkins 
2. The Unexpeted Everything - Morgan Matson
3. My Life Next Door - Huntley Fitzpatrick
4. The Fill-in Boyfriend - Kasie West
5. The Summer I turned Pretty - Jenny Han
6. Always and Forever Laura Jean - Jenny Han
7. Isla and Happy Evver After - Stephanie Perkins
8. The Fault in Our Stars - John Green
9. Love and Gelato - Jenna Evans Welch 

10.  Once and For all - Sarah Dessen 


 

4 kommentarer:

  1. Jag har läst Summer Days & Summer Nights, The Summer I Turned Pretty (fast på svenska) och The Fault in Our Stars och jag tyckte väldigt mycket om allihop. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra! Jag ser fram emot att läsa allihopa :)

      Radera
  2. Bra lista! jag älskar Faults in our stars! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jag förstår inte att jag inte har läst den än, men förhoppningsvis dröjer det inte länge till :)

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...