fredag 12 maj 2017

Helgens läsning


Då var det fredag igen och jag tänkte visa upp vad jag håller på och läser och vad jag ska läsa i helgen. Just nu läser jag City of Fallen Angels av Cassandra Clare och jag hoppas läsa klart den under kvällen. Sedan tänker jag fortsätta läsa Markus av Trolyrien av Joseph A. Davis och så kanske det blir att jag påbörjar The Hate U Give av Angie Thomas. Om det inte blir att jag plockar upp något helt annat, vi får se helt enkelt. 

Trevlig helg på er!

 

Vad ska du läsa i helgen? 

8 kommentarer:

  1. ...får leken tåla ska jag börja på :)

    SvaraRadera
  2. Jag fortsätter med Crown of Midnight. :) Har tyvärr haft dåligt läsflyt i veckan så jag har inte hunnit så långt, men jag hoppas att det blir bättre i helgen. För jag tror att boken blir ännu bättre när man läser mer än fem sidor i taget. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får lite mer tid för läsningen i helgen då! :) Och att du kommer att gilla boken också såklart ;)

      Radera
  3. Trevlig helg på dig med! jag har inte riktigt valt än vad jag ska läsa, men jag tar det jag känner för. Åhh the hate u give har jag hört så mycket bra om, hoppas du kmr gilla den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma! :) Ja,jag har också hört så mycket gott om den så mina förhoppningar ganska höga :)

      Radera
  4. Åh, måste snart fortsätta med Clare-böckerna. Hann bara läsa första inför filmatiseringen och det var ju hundra år sedan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De blir bara bättre och bättre faktiskt! :)

      Radera

Kvinnan i kanalen - Anne Stern

Titel: Kvinnan i kanalen  Författare: Anne Stern Språk: Svenska Serie: Barnmorskan i Berlin #1 Antal sidor: 364 Utgiven: Mars 2023 Fin...