söndag 9 april 2017

5 författare jag vill läsa något av

Hej på er! Jag ville gärna få upp ett inlägg ikväll eftersom det var några dager sen sist.. Så jag tänkte dela med mig av en liten lista på några författare som jag gärna vill läsa något av inom en snart framtid. Det finns många fler men jag valde att välja ut 5 stycken och jag har många av dessa böcker hemma så jag hoppas det inte dröjer alltför länge innan de blir lästa! 

1. Kody Keplinger 


2. Laini  Taylor 

3. Huntley Fitzpatrick 

4. Maria V. Snyder 

5. Vicotria Schwab/V.E Schwab 



Har ni läst något av dessa författare?







11 kommentarer:

  1. Ja, Laini Taylors trilogi har jag läst och den tyckte jag om!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Har hört så mycket gott om den så hoppas på att läsa första boken snart :)

      Radera
  2. Jag har läst alla dessa författare, och kan bara säga att du har mycket bra läsning framför dig! ;)

    Huntley Fitzpatrick är kanske den jag gillat "minst", men My Life Next Door är både charmig och fick mig att gråta. Kody Keplingers böcker är fantastiska (om vi bortser från Run, som jag blev jättebesviken på), The DUFF & A Midsummer's Nightmare är mina favoriter. :)Älskar Laini Taylor och hennes språk är gudomligt. Håller på att dö av längtan till lite ledig tid och Strange the Dreamer. Maria V. Snyders böcker är stora favoriter hos mig och jag är rätt övertygad om att du kommer att tycka om dem. Och Victoria/V.E. Schwabs Vicious är en av mina största favoriter. Även This Savage Song är oerhört bra, men jag föredrar hennes mer vuxna böcker som Vicious & Shades of Magic serien. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser fram emot att läsa alla! Vill egentligen läsa A Darker Shade of Magics av V.E Schwab först men eftersom jag ändå har This Savage Song hemma så är det väl lika bra att läsa den först ;)

      Radera
  3. Har läst Laini Taylors serie på svenska och den är jättebra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej! Jag hoppas jag kommer tycka om serien jag med :)

      Radera
  4. Nej, inte läst någon av dem tyvärr. Men de verkar spännande :)

    SvaraRadera
  5. Jag har faktiskt inte läst något av någon av dem, vilket gör mig lite smått förfärad... Jag vill ju läsa allt! Hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja det finns ju så mycket man vill läsa så det är svårt att hinna med allt :)

      Radera
  6. Alla är olästa för mig :)

    SvaraRadera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...