onsdag 16 november 2016

Waiting on Wednesday - Etched in Bone


Waiting on Wednesday startades av Jill från Breaking the spine. Det är till för att visa upp kommande böcker man längtar lite extra till.


                             Etched in Bone av Anne Bishop 
                                                              7:e mars 2017 


After a human uprising was brutally put down by the Elders—a primitive and lethal form of the Others—the few cities left under human control are far-flung. And the people within them now know to fear the no-man’s-land beyond their borders—and the darkness…

As some communities struggle to rebuild, Lakeside Courtyard has emerged relatively unscathed, though Simon Wolfgard, its wolf shifter leader, and blood prophet Meg Corbyn must work with the human pack to maintain the fragile peace. But all their efforts are threatened when Lieutenant Montgomery’s shady brother arrives, looking for a free ride and easy pickings.

Kommentarer: Etched on Bone är den femte boken i Others serien och jag håller på och längtar ihjäl mig efter den för jag behöver mer av Meg och Simon! Varför är det så långt kvar tills mars?? 


2 kommentarer:

  1. Åh, jag vill läsa fjärde boken nu, nu, NU! Har nog nästan bestämt mig för att köpa hem den i hardback, jag orkar inte vänta längre. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fjärde boken var så bra! :) Hehe nej jag förstår det, så segt att behöva vänta :P

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...