lördag 26 november 2016

Book haul

Dessa böcker har jag fått hem under de senaste veckorna


De här fina böckerna fick jag av min man när vi hade bröllopsdag i oktober, visst är de fina? 
Den illustrerade Alices boken har jag läst och den var väldigt bra, och bilderna var otroligt fina! 


Såhär fin är den under skyddsomslaget!


Sedan har jag fått hem två fina recensionsexemplar,
En väktarens bekännelser av Elin Säfström, ett stort tack till Lilla Piratförlaget
Sömnrevolutionen av Arianna Huffington, ett stort tack till Bookmark förlag

Har du läst någon av dessa och vad tyckte du isåfall?  



6 kommentarer:

  1. Å så otroligt snygga böcker! En väkteres bekännelset gillade jag supermycket :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja, En väktares bekännelse var väldigt mysig :)

      Radera
  2. Fina, fina böcker! Jag har bara läst Alice, men älskar den boken. Sen är jag väldigt nyfiken på En väktares bekännelser. Hoppas du kommer att tycka om alla. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Alice var hur bra som helst, och bilderna var helt fantastiska :) En väktares bekännelse var väldigt charmig och underhållande :)

      Radera
  3. Svar
    1. Tack! Jag blev så glad för Alices boken :D

      Radera

Ur askan - Lina Areklew

Titel: Ur askan  Författare: Lina Areklew Språk: Svenska Serie: Ulvöserien #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Januari 2021 Finns hos: Bokus ...