lördag 10 september 2016

Mina bokhyllor

Hej på er! Minns att jag köpte nya bokhyllor för ett bra tag sedan? Jag skrev i ett inlägg här att jag skulle visa upp bilder på dem, men det har ju aldrig blivit av men nu så tänkte jag visa lite bilder på dem. 

Innan jag köpte de nya hade jag en i som såg ut såhär. 


Och nu har jag tre stycken vita hemnes bokhyllor istället, och jag är väldigt nöjd med dem! En liten vit är i vardagsrummet men jag fick ingen bra bild på den, men den ser likadan ut som på den här bilden. 


Och i sovrummet har jag denna (men den hade jag förut också), och i den här jag bara olästa böcker, men jag har vissa olästa i de vita också. T.ex. om det är en oläst bok i en serie så vill jag ha hela serien på samma ställe. 


Det var allt jag ville visa, hoppas ni får en fortsatt trevlig helg! 

6 kommentarer:

  1. Ser fint ut! :) Längtar tills jag kan få plats med bokhyllor och göra fint.
    En liten fråga också. Jag började ju läsa Throne of Glass häromdagen (gillar skarpt nu!) och undrar inför framtida läsning när i serien man ska läsa The Assassin's Blade? Vad rekommenderar du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Åh, vad roligt att du gillar Throne of Glass :) Jag skulle rekommendera att du läser The Assassins´s Blade någon gång innan du läser Queen of Shadows :)

      Radera
  2. Åh, jättesnygga hyllor. Det blev superfint! :)

    SvaraRadera

Edda Headshot - Peter Westberg

Titel: Edda Headshot  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Edda Headshot #1 Antal sidor: 239 Utgiven: Maj 2023 Finns hos: ...