tisdag 17 maj 2016

Book Haul

Som jag skrev i fredags så fick jag nyligen hem lite böcker, och vissa var väldigt efterlängtade!


Efter ha läst The False Prince och älskat den så var jag ju tvungen att beställa hem de andra två böckerna i serien som är The Runaway King och The Shadow Throne av Jennifer N. Nielsen. 


The Winners Crime och The Winners Kiss av Marie Rutkoski som är fortsättningen på The Winners Curse som jag också läste nyligen och gillade väldigt mycket!


The Star-Touched Queen av Roshani Chokshi, som jag verkligen ser fram emot att läsa!  Revenge and The Wild av Michelle Modesto som jag har helt glömt bort att vissa upp.. 


Rouge, Pride and Prey av Rachel Vincent som är fortsättningen i The Shifter seriers, och visst är det roligt när man tror att alla kommer i samma format och så är den ena helt fel storlek ändå?? Dessa köpte jag för ett bra tag sedan men har helt glömt bort att vissa upp dem. Rouge har jag redan läst och gillade, och jag ser fram emot att läsa de andra också! 


Sedan fick jag låna The Words of Radance part 1 och part 2 av Brandon Sanderson, av min brorsa,  som är fortsättningen på The Way of Kings som var helt fantastiskt!! 


Och sist men inte minst så ville jag så gärna ha A Court of Thrones and Roses av Sarah J. Maas inbunden eftersom jag har hennes andra böcker i inbundet, och sedan den efterlängtade uppföljaren A Court of Mist and Fury som jag har läst och älskade!

Som vanligt får ni gärna berätta om det är någon av dessa som ni har läst och vad ni tyckte isåtall! 



2 kommentarer:

  1. Åh, vad många fina böcker. Jag ska försöka ta tag och läsa The False Prince snarast, blev så intresserad efter att du hade läst den. :) I övrigt så älskar jag ACOTAR & ACOMAF (som var sanslöst bra!!), The Winner's Crime + Kiss, och Revenge and the Wild. Hoppas du kommer att tycka om dina nya böcker. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja jag hoppas du läser The False Prince snart för den var jättebra! Jag ska försöka läsa fortsättningen på serien snart också :) Ja ACOMAF var ju helt fantastik!!! Jag ser verkligen fram emot The Winners Crime, hoppas läsa den snart också. Det är så jobbigt när man har så många böcker man vill läsa på samma gång! Beslutsångest :P

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...