söndag 29 maj 2016

Biblioteksskörd!

När jag skulle lämna tillbaka böckerna som jag hade lånat från biblioteket så slutade det med att jag gick hem med några nya, någon som känner igen sig? 



Jag har läst det första Amulett albumet på engelska, och egentligen ville jag läsa fortsättningen på engelska också men när jag såg att de hade nr 1-4 på svenska så bestämde jag mig för att låna hem dem. 
Det är alltså: 
Amulett :Stenväktarena 1
Amulett: Stenväktarens förbannelse
Amulett: Molnsökarna
Amulett: Det sista rådet 
Alla av Kazu Kibuishi, och tecknarstilen är verkligen hur fin som helst!

Sedan såg jag Pivot Point av Kasie West och eftersom jag har varit lite nyfiken på den ett tag så fick den följa med hem också. 
                                                       
                                                      Har du läst någon av dessa? 




2 kommentarer:

  1. Jag är rätt nyfiken på Amulett serien, så ser fram emot att höra vad du tycker. Pivot Point är en av mina favoritböcker, så hoppas du gillar den. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, första albumet var väldigt bra tycker jag, och det ska bli roligt att få läsa fortsättningen på serien :) Åh vad roligt att höra att du tyckte så mycket om Pivot Point, jag ser verkligen fram emot att läsa den :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...