fredag 15 april 2016

Friday Reads! #9


När det gäller läsningen i helgen så kommer jag läsa ut Fabelhaven av Brandon Mull (jag har ca 40 sidor kvar) som jag tycker är riktigt bra! Sedan vet jag som vanligt inte riktigt vad det blir, men kanske Saint Anything av Sarah Dessen eller Falling Kingdoms av Morgan Rohdes som jag fick låna av min bror idag. Det kommer nog upp ett inlägg med lite böcker som jag fick låna av honom i helgen. 

Hoppas du får en trevlig helg med lite solsken och härlig läsning! 






2 kommentarer:

  1. Falling Kingdoms, Falling Kingdoms, Falling Kingdoms *klappar händerna* :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser verkligen fram emot att läsa den, har börjat lite på den idag :D

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...