fredag 4 mars 2016

Friday Reads! #8

Idag har jag fixat med mina nya bokhyllor, som jag är så nöjd med! Förhoppningsvis kommer det upp lite bilder på dem snart. 
Idag är det ju också fredag, och  i helgen kommer jag nog läsa ut Winter av Marissa Meyer, jag har ungefär 200 sidor kvar och jag äskar den! 





Efter Winter vet jag inte vad det blir, men kanske blir det: 

Rouge - Rachel Vincent
The Retribution of Mara Dyer - Michelle Hodkin 
Utpost - Ann Aguirre 
The Sword of Summer - Rick Riordan 

Hoppas ni får en trevlig helg, och berätta gärna vad du läser i helgen!


2 kommentarer:

  1. Oh, jag vill gärna se bilder på bokhyllorna! :) Funderar själv på att göra en bookshelf tour, men vet inte riktigt om jag orkar. Och jag röstar på att du ska läsa The Retribution of Mara Dyer, älskade den boken. :) Själv vet jag inte riktigt vad jag ska läsa, men jag tror det blir Ensam på Mars. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska jag försöka ordna lite bilder :) Hehe nej förstår det, det är ganska mycket jobb med en bookshelf tour, men det vore jätteroligt att se!
      Hoppas på att The Retribution of Mara Dyer är lite bättre än den andra boken som jag inte tyckte var riktigt lika bra som första :)
      Hoppas du gillar Ensam på Mars om du läser den i helgen, ska bli roligt att höra vad du tycker om den också :)

      Radera

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...