fredag 13 november 2015

Friday Reads! #3

Regn, regn och mera regn... Tur att jag får sitta inne ikväll och inte behöver gå ut i det här rusket...
Igår läste jag ut Scarlet och jag älskade den! Jag ser verkligen fram emot att få läsa tredje delen i The lunar chronicles ,Cress snart! 
Nu har jag börjat läsa Sista Riket av Brandon Sanderson och det är den jag ska läsa i helgen, jag kommer förmodligen inte läsa ut den eftersom den är på hela 742 sidor (!!) men en del kommer jag nog kunna läsa iallafall. 


















                                                                  Trevlig helg på er! :) 

2 kommentarer:

Europa Pandemus - Peter Westberg

Titel: Europa Pandemus  Författare: Peter Westberg Språk: Svenska Serie: Europa compendium #1 Antal sidor: 372 Utgiven: Juli 2019 Finn...